Spekulacje na temat rel=nofollow

Nawiązując do ostatnich spekulacji na temat funkcjonalności nofollow polecam poniższy filmik. Ostatnia zmiana w Google Page Rank dotyczyła właśnie interpretacji tego atrybutu, któego zastosowanie wcześniej gwarantowało przekazanie więcej mocy PR dla pozostałych linków.

Niestety to się już skończyło. Teraz każdy link z nofollow traci bezpowrotnie swoją część mocy PR.
Jak tłumaczy zespół Google, celem całej zmiany było handlu linkami i ograniczenie bezwartościowego linkowania podstron dużych serwisów jako „nofollow” w m.in. takich serwisach jak myspace, czy blip – czy to się udało?

[ad#post]Moim zdaniem nie. Już można zauważyć akcję usuwania i filtracji linków wychodzących ze stron www aby zwiększyć PR przekazywany dalej i zachować dobrą ofertę dla kupujących. Bezinteresowność linkowania nie wróci tak długo jak zewnętrzne linki są coś warte.

Poniżej dwa grosze Matta Cutts’a na temat nadmiernego używania rel=”nofollow”

źródło: http://viagrapharm.net/tag/informacje-o-viagrze/

Powiązane wpisy:

Comments are closed.